Final del trimestre; una mica tard, és cert. Toca com sempre donar un cop d’ull a les estadístiques i veure com apareix la gent per casa meva.

Com sempre dic, aquests premis son fruit d’un rampell que em dona en mirar-me les estadístiques. Aquest trimestre tenia cerques que també se’l merexien, com […es fa dia… quan distingeixes… jue] o [http://www.deflorament.com]. Què punyetes busca qui posa això en el Google? Sobre el segon no vull fer cap mena de suposicions perquè ja és prou gràfic. El primer l’he provat i m’ha sortit un pasterada de webs de qualsevol temàtica entre les que no he estat capaç de trobar-me. Misteris!

Deixeu-m’ho aquí i passem directament al podi del trimestre:

  1. Premi a la desconsideració i Medalla d’or: [Príap]. Em sembla una desconsideració total que algú aparegui al meu bloc buscant un paio que està permanentment empalmat! Que jo ja tinc 55 tacos, i aquestes coses poden ofendre!
  2. Premi a la persistència i Medalla d’argent: [pin y pon]. Ja fa temps (gairebé dos anys) vaig escriure un post en el que criticava el us indiscriminat dels mòbils i parlava dels coneguts ninotets. Tots els trimestres, tinc un bon nombre de visites procedents de la cerca “pin y pon”. Nostàlgia? No ho sé, però aquest trimestre, a manca de millors idees, he decidit premiar a tant persistents internautes.
  3. Premi a l’espai-temps i Medalla de bronze: [Roncesvalles 1920]. Això de posar el lloc i any de publicació a les cites de llibres, sempre m’ha semblat com una mena d’homenatge a Einstein: donem les coordenades espai temporals de la publicació. No aneu a pensar que això és una tradició llunyana, al contrari. A la majoria de llibres de text del segle XVIII no es troba ni una sola cita. Al XIX això va començar a canviar, però no s’ha fet de forma rigorosa fins fa ben pocs anys. Ni tan sols està totalment estandarditzada la forma de fer-ho: de les revistes que conec, l’Archive for History of Exact Sciences obliga els autors a composar les cites d’una manera que no és la usual.

Ja em comença a tenir la mosca al nas la cerca [alecte movie]: continua apareixen sovint… I, ni sé què busquen, ni, molt menys, què troben!

Aquest trimestre no hi ha accèssits. Amb això de les mini vacances, no tinc ni temps ni ganes per anar remenant a les estadístiques. I he de confessar que odio la setmana santa. Si no fos perquè ha estat font d’inspiració de peces com aquesta que us penjo, preferiria que no hagués existit mai. Per cert, perquè han posat un retrat de Karen Balkin amb una peça sacra de Haydn? Quina associació d’idees hi ha al darrera? Si-us-plau: un psicoanalista!

Au! Fins a finals de juny!