Aquest cop he trigat quatre mesos en tornar a l’habitual secció de cerques estúpides que condueixen al meu bloc. Ho he fet per adequar els trimestres al cicle anyal normal. El proper post sobre el tema sortirà a finals de desembre (no em puc comprometre a fer-lo el mateix 31 de desembre perquè qui sap l’estat etílic en el que em puc trobar).

Abans d’entrar en els premis, he de confessar que em sembla desconcertant que alguna gent arribi al meu bloc tot cercant informació d’individus que són perfectes desconeguts. Els accessos procedents de cerques com “Maurice Rollinat”, “Richard Baer”, “Noah Joad” o “Friedrich Daniel Behn” no sovintegen, però en van sortint. Sembla que no sóc l’únic que va cercant informació d’individus estranys. Ja em sembla bé: no m’agrada ser l’únic en res.

Després d’aquesta disquisició, passem a l’important que són els premis.

  1. Premi d’esports i Medalla d’or: [partitura himne barça per a saxo] Un suggeriment: al costat del Palau de la Virreina, a les Rambles, hi ha una botiga que es diu Casa Beethoven: si no la trobes allà, és que no existeix.
  2. Premi d’esport infantil i Medalla d’argent: [instrucciones cochecito jane carrera] Tan menut i ja estàs pensant a convertir-lo en un Alonso? Pensa-t’ho bé, ja veus com van les coses en aquest negoci!
  3. Premi al bricolatge i Medalla de bronze: [instruccions si es fon un fluorescent] Aquí, tothom demana instruccions! No crec que les meves t’hagin servit per a gran cosa. No obstant espero haver-te arrencat un somriure.

Aquest trimestre, tot i que tinc algunes altres cerques curioses, no dono cap accesit: em costaria massa triar entre una dotzena que també es podrien prestar a escarni públic. De totes formes, si que vull mencionar una cerca que es repeteix moltes vegades i que ja ve de trimestres anteriors: [alecte movie]. No tinc ni la més remota idea que coi poden estar buscant els que posen això al cercador!

Au! Fins a finals de desembre!