Per a consells (jo no m’atreviria mai a donar-ne) els que deia un conegut meu fa uns dies a LA VANGUARDIA:

¡Ojalá esta crisis nos obligue a corregir el sistema!

La solució, imaginativa on les hi hagi, la que ens proposa aquesta empresa d’electrodomèstics. Segurament, si els bancs els haguessin gestionat gent del carrer, enlloc d’enginyers de les finances, ara no seriem on som. Així que, ja sabeu: compreu una torradora i convertiu-vos en banquers! Això si, us haureu de donar presa: ja veieu que els cupons caduquen el 31 de desembre proper. Quin gran regal de Nadal! Jo estava pensant en comprar una torradora per a cada un dels membres de la meva família, però he vist que només admeten un cupó per client. Llàstima!


Els sous per aquesta mena de feina, segurament seran més baixos en el futur; però, tot i així, segurament no arribaran al nivell del mileurisme. O sigui que pot ser atractiu. Sobre tot si tenim en compte que la tendència, segons ens explica l’Oriol, ha de ser a la claredat i no al retorça-ment. Vaja!, que només caldrà sentit comú per a gestionar com es presten els diners. Una cosa que, encara que sembli impossible, estava fora de l’abast dels qui els han estat gestionant fins avui en dia.

 

P.S. Algú sap com funciona i per a què serveix una opció nova que hi ha al tauler del WordPress que es diu Readomattic?