He decidit canviar el format d’aquesta secció que havia estat fent un cop al mes sobre les cerques més absurdes que han conduït al meu blog. Enlloc de fer-ho cada més, ho faré cada trimestre. I enlloc de comentar les coses més estranyes, em limitaré a donar uns quants premis als disbarats més notables.

Ací van els premis d’aquest darrer trimestre (setembre-octubre-novembre):

  1. Premi a l’obscurantisme i medalla d’or: [jane darwel wiki ma joad]. Qui t’entengui, que et compri! Què coi devia buscar aquest paio?
  2. Premi a la laboriositat i medalla d’argent: [com fer un jersey pas a pas]. Noi: no tinc ni idea de com es fa un jersei. Jo em pensava que els de Zara en tenien plantacions.
  3. Premi a la lingüística i medalla de bronze: [vocabulari especials hindÚ]. Ni idea de sànscrit. Suposo que devia ser això el que volies.

També queden atorgats dos accèssit a les dues cerques més xorres que un pot posar en el Google: [les dents] i [la segona viceversa]: Quants resultats us han sortit? Cinquanta milions? Doncs perquè heu escollit la meva pàgina?

A aquest pas, googleixar acabarà essent sinònim de tonteixar!