Amb tot això de les vacances, m’havia passat per alt l’observació dels termes més absurds que condueixen al meu lloc i que resumeixo mensualment per a il.lustrar el nivell de tonteria que tenen els cercadors. Com que les entrades corresponen al mes de vacances, no hi ha gaires coses resenyables; de totes maneres n’hi ha alguna que no deixa de tenir interés.

  1. comentaris “el monestir de l’amor secret: Aquesta ja va sortir el mes passat, però aquest mes es repeteix una pila de vegades. Segueixo sense entendre el perquè.
  2. fotos de lulu pomerania: Qui deu ser Lulú Pomerania? Estarà bona?
  3. historia de la barriada de sants: Perdoni, la meva passió és la història de les matemàtiques; la de Sants deu ser molt apassionant, no ho nego, però no cau dins del cercle dels meus interessos.
  4. english translation of novel sin noticia: Tampoc em dedico a les traduccions.
  5. mollejas de cordero: Ni a la cuina.
  6. ametlles traduction en français: Aquesta me la sé: amandes!
  7. actualidad poul newman: Suposo que deu ser Paul, però tampoc en veig la relació.
  8. er muoz die leiter abewerfen: Mande?
  9. muebles calia: Quina mania amb els mobles! El mes passat ja en tenia també dues o tres de mobles.
  10. farum the crims: És una barreja de llatí i anglés? Mi no entender.