Arriba final de mes (un altre?) i, com sempre, m’he mirat les cerques mes “xorres” que han conduït al meu bloc;

  1. max aue puta: La cerca “max aue” ja és la més habitual, però “max aue puta” em sembla una mica xavacana, que voleu?
  2. comentari el monestir de l’amor secret m: Potser buscaven algun monjo que no tenia clar lo dels vots. Ho sento noi! No és el meu cas!
  3. manual como construir un ataud: Aquesta es bona! El meu pare era fuster, però feia més aviat portes i finestres.
  4. donar burger cap: No se si no volia donar cap burger o li volia donar amb un burger al cap.
  5. gott ist ein lautes nichts: Amb aquesta si no m’ajudeu … Diu algun atribut de déu, però jo no estic gaire fort en aquesta matèria.
  6. you tube alecte movit: Si, home, si. I alea (tube) jacta est, hahaha
  7. musica catalana la llei de l’ultima copa: La llei de l’ultima copa és la que et condueix al llit (a vegades de tort).
  8. roba masculina tallas grans barcelona: M’ha dit gordo !!! Quin bandarra!
  9. mosques ampolla: Em costa veure la relació entre mosques i ampolla. Pot tenir quelcom a veure amb l’ultima copa? (Veure 7)
  10. list french cognacs visqui: Aquest segur que si te a veure amb l’ultima copa. (Veure 7 també)
  11. historia de la novela la madrastra.com: Història de la novel.la? Història de la madrastra? Història de la madrastra de la novel.la? Història de la novel.la de la madrastra? De quina madrastra?
  12. avo occipital: Què cony és un avo occipital?

Els cercadors cada dia em deixen més bocabadat.