Lo de mirar-me els Temes del cercador de les estadístiques que ens dona el WordPress ho he de fer al menys un cop al mes. Ja ho vaig fer en començar el mes i en vaig escriure un post. És força divertit. Mireu quins termes de cerca condueixen al meu bloc:

  • la vida de les orugues. Tema interesentìssim on els hi hagi; que fariem sense conèixer els costums vitals de les pobres orugues.
  • defecació papallones. Una mica d’escatologia sempre és benvinguda. Encara que no se’m acut qui pot tenir el més mínim interés en els WC per a papallones.
  • imagenes de penes dobles. No se si devia ser una noia amb vagina doble o un noi amb anus doble. Són els únics casos que podrien tenir interés per veure aquestes imatges, no? Be, potser també una noia amb vagina i/o anus doble.
  • calavera de curso. No se en quina escola deu estudiar aquest per a tenir una calavera en el curs. Les escoles per Joventuts Hitlerianes les van tancar fa molt de temps.
  • traduction +capulla. D’aquesta no se que pensar: una traducció, pot ser capulla?

No em digueu que no és divertit.

Si em segueixen sortint ximpleries com aquestes, ja us les faré saber de tant en tant.