bisbat.jpg

Fa uns anys, els capellans em van a arribar a tocar tant allò que no sona (encara no sabia que el pitjor estava per venir), que vaig decidir apostatar. Em va costar, no os penseu. Vaig enviar no se quants emails (amb acús de rebut) i, finalment, com que no em contestaven, ho vaig fer per carta, amb acús de rebut, i amenaçant amb denunciar-los a la Agència de Protecció de Dades.

A la carta em van contestar que havia d’acompanyar una copia del meu DNI (ja m’explicareu perquè?), dir-lis a on havia estat batejat (cosa que no sabia ni per casualitat) i exposar breument els motius de la pèrdua de la meva fe (com si fes falta explicar gran cosa). Ho vaig fer, naturalment.

Jo esperava que algú verifiqués el que deia i intentés convencem del meu error. Hagués sigut un diàleg força estimulant! Però en lloc d’això, l’únic que vaig rebre va ser la carta que teniu al començament. Es clar, com que ja no tenen gairebé mà d’obra … no estan per perdre el temps amb gent com jo. Encara no entenc com continua havent aquell edifici immens del Seminari, a Balmes / Diputació, si no hi tenen clientela.

De totes maneres, continuo pensant que no se si aquests paios han complert amb la llei. Diuen que han registrat la meva baixa. Però, a on? Tenen un llibre registre de baixes? I, en cas afirmatiu, on es por consultar? Perquè el que esta clar que estic registrat en un llibre de batejos. Hauran cancel.lat aquesta inscripció? Un dia he de provar d’anar a demanar una Fe de Baptisme i, si me la donen, aleshores si que me’n vaig directament a l’Agència de Protecció de Dades.

APOSTATEU, COMPANYS, APOSTATEU!

Al menys els hi farem la guitza i gastar temps i diners en enviar les cartes!